زندگی شیرین (!!!) من...

در آرزوی عنوان وبلاگ...

زندگی شیرین (!!!) من...

در آرزوی عنوان وبلاگ...

ولنتاین؟!؟!؟!

از دیشب میخواستم یه چیزی بنویسم حول ولنتاین، راجع به چیزایی که دیدم و چیزایی که ندیدم، راجع به اتفاقایی که فکر میکردم میفته و نیفتاد، راجع به اون دانشجوی مملکت که دیروز میگفت: "ولنتاین که امروز نیست، هفته دیگه ست"، راجع به روزی که واسه خیلیا ولنتاین بود، روزی که واسه خیلیا باید ولنتاین میبود ولی نبود، و روزی که واسه من و امثال من هیچی نبود بجز یه روز کاملا معمولی...

میخواستم بنویسم ولی.... بیخیال، هرچی بود گذشت، مثل بقیه روزای سال

ولی در کل واسه خالی نبودن عریضه: Happy Valentine's Day


نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 21:42 http://mershi.blogsky.com/

با کمترین هزینه ی ممکن در کمترین زمان (تحقیق ، تایپ ، پایان نامه و...)

مینا چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 21:45 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.comc

che ghad smiliyash khoooban:D ina kojan?

خودم دارمشون، لینکن :پی

arian پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:18

سلام محمد آرین هستم
خوبی
زیادی سخت نگیر
البته میگذره
خوش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد